News / / 2023. 7. 27. 09:13

[GCI] 2023년 가장 인기 있는 비건 뷰티 브랜드 10가지

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인스타그램과 틱톡에서 가장 인기 있는 비건 뷰티 브랜드

by Easy Vegan Recipes

 

한글 해석


New research by Easy Vegan Recipes has revealed the 10 most popular vegan beauty brands on Instagram and TikTok
based on followers, likes, views, comments, shares and overall engagement.
이지 비건 레시피의 새로운 연구는 인스타그램과 틱톡에서 가장 인기 있는 비건 뷰티 브랜드 10개를 공개했습니다.
팔로워, 좋아요, 조회수, 댓글, 공유 및 전체 참여도를 기반으로

 

Each category was scored out of 10 to give the brands an overall score of 100.
각 카테고리는 브랜드의 전체 점수를 100점으로 하기 위해 10점 만점에 점수를 받았습니다.

 

Florence By Mills (70.1) 플로렌스 바이 밀스 (70.1)
Rare Beauty (61.0) 레어 뷰티 (61.0)
r.e.m Beauty (49.5) r.e.m 뷰티(49.5)
Elf Cosmetics (35.1) 엘프 코스메틱 (35.1)
Haus Labs (26.9) 하우스 랩스(26.9)
Truly Beauty (25.2) 진정한 아름다움 (25.2)
Milk Makeup (18.0) 밀크 메이크업(18.0)
Mecca Max (8.7) 메카 맥스(8.7)
Beauty Bay (7.7) 뷰티 베이 (7.7)
Pacifica Beauty (7.1) 퍼시피카 뷰티 (7.1)

 

Florence By Mills has 3.3 million followers on Instagram and another 3 million on TikTok.
The brand averages 1,151 comments per Instagram post and a 0.22% comment rate on TikTok.
플로렌스 바이 밀스는 인스타그램에서 330만 명의 팔로워를 가지고 있고 틱톡에서 또 다른 300만 명의 팔로워를 가지고 있습니다.
이 브랜드는 인스타그램 게시물 당 평균 1,151개의 댓글과 틱톡의 댓글 비율 0.22%입니다.

 

Rare Beauty has 3.1 million followers on TikTok and 3.1 million on Instagram.
The brand averages 74,642 likes on Instagram.
레어 뷰티는 틱톡에서 310만 명, 인스타그램에서 310만 명의 팔로워를 가지고 있습니다.
이 브랜드는 인스타그램에서 평균 74,642개의 좋아요를 가지고 있습니다.

 

r.e.m. Beauty has 3.2 million followers across TikTok and Instagram and 17.77% TikTok engagement.
R.E.M. Beauty는 틱톡과 인스타그램을 통해 320만 명의 팔로워를 보유하고 있으며 틱톡 참여율은 17.77%입니다.

 

Elf Cosmetics has 6.4 million Instagram followers and 928,000 TikTok followers.
Additionally, the brand has a 10.68% engagement rate on TikTok.
엘프 코스메틱은 인스타그램 팔로워가 640만 명, 틱톡 팔로워가 92만8000명입니다.
또한 해당 브랜드는 틱톡에서 10.68%의 참여율을 기록하고 있습니다.

 

Haus Labs' success across America has been partly attributed to it being the first significant beauty line to launch on Amazon exclusively. The beauty brand has almost 1.5 million followers across TikTok and Instagram.
It has the highest comments rate on TikTok at 0.72%.
하우스 랩스가 미국 전역에서 성공한 것은 부분적으로 아마존에서 독점적으로 출시한 첫 번째 중요한 뷰티 라인이기 때문입니다.
이 뷰티 브랜드는 틱톡과 인스타그램에서 거의 150만 명의 팔로워를 가지고 있습니다.
틱톡에서 댓글 비율이 0.72%로 가장 높습니다.

 

Truly Beauty's how-to videos are shared with more than 2.3 million followers on TikTok.
Truly Beauty also has the highest number of TikTok likes on the list, with 62 million, which is 4.6 million more than Florence by Mills.
트루 뷰티의 사용법 동영상은 틱톡에서 230만 명 이상의 팔로워와 공유됩니다.
트루 뷰티는 또한 6200만 명으로 밀스의 플로렌스보다 460만 명 많은 틱톡 좋아요 수를 가지고 있어 목록에서 가장 많습니다.

 

Milk Makeup has one of the smallest TikTok followings on the list, with 722,000 followers.
Its share rate on TikTok share is 0.07%.
밀크 메이크업은 722,000명의 팔로워를 가지고 있으며 목록에서 틱톡 팔로워가 가장 적습니다.
틱톡 점유율은 0.07%입니다.

 

Mecca Max has a TikTok comments rate of 0.18%, which is a 126% higher than Rare Beauty.
메카맥스의 틱톡 댓글률은 0.18%로 레어뷰티보다 126% 높습니다.

 

Beauty Bay has an Instagram engagement rate of 0.13% and 1.9 million Instagram followers.
뷰티베이의 인스타그램 참여율은 0.13%, 인스타그램 팔로워 수는 190만 명.

 

Pacifica Beauty has a combined 971,100 followers across TikTok and Instagram.
퍼시피카 뷰티는 틱톡과 인스타그램을 통해 총 971,100명의 팔로워를 보유하고 있습니다.

 

 

GCI Magazine 원문

New research by Easy Vegan Recipes has revealed the 10 most popular vegan beauty brands on Instagram and TikTok based on followers, likes, views, comments, shares and overall engagement.

 

Each category was scored out of 10 to give the brands an overall score of 100.

 

Florence By Mills (70.1)
Rare Beauty (61.0)
r.e.m Beauty (49.5)
Elf Cosmetics (35.1)
Haus Labs (26.9)
Truly Beauty (25.2)
Milk Makeup (18.0)
Mecca Max (8.7)
Beauty Bay (7.7)
Pacifica Beauty (7.1)


Florence By Mills has 3.3 million followers on Instagram and another 3 million on TikTok. The brand averages 1,151 comments per Instagram post and a 0.22% comment rate on TikTok.

 

Rare Beauty has 3.1 million followers on TikTok and 3.1 million on Instagram. The brand averages 74,642 likes on Instagram.

 

r.e.m. Beauty has 3.2 million followers across TikTok and Instagram and 17.77% TikTok engagement.

 

Elf Cosmetics has 6.4 million Instagram followers and 928,000 TikTok followers. Additionally, the brand has a 10.68% engagement rate on TikTok.

 

Haus Labs' success across America has been partly attributed to it being the first significant beauty line to launch on Amazon exclusively. The beauty brand has almost 1.5 million followers across TikTok and Instagram. It has the highest comments rate on TikTok at 0.72%.

 

Truly Beauty's how-to videos are shared with more than 2.3 million followers on TikTok. Truly Beauty also has the highest number of TikTok likes on the list, with 62 million, which is 4.6 million more than Florence by Mills.

 

Milk Makeup has one of the smallest TikTok followings on the list, with 722,000 followers. Its share rate on TikTok share is 0.07%.

 

Mecca Max has a TikTok comments rate of 0.18%, which is a 126% higher than Rare Beauty.

 

Beauty Bay has an Instagram engagement rate of 0.13% and 1.9 million Instagram followers.

 

Pacifica Beauty has a combined 971,100 followers across TikTok and Instagram.

 

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